18.2.05

Aurio Parisi

Gkrrrrrrrrr!!!!!

Eimai se polu kaki diathesi simera. Oi filoi mou milane me sigani fwni kai sxedon mporw na diakrinw to fobo sta matia tous oti tha tous dagkwsw apo stigmi se stigmi. Mou tin exei dwsei sta neura autos o ilios me dontia, auto to kruo to tsouxtero, xilies fores kalutera na ebrexe! Telos pantwn, isws apla na mou tin dinoun ola sta neura logw kakis diahesis (i opws tha elege ki o mpampas Mixalis, einai to xamilo barometriko i isws i kainouria selini).
Aurio ksimerwmata petame gia Parisi. An kanei tetoio kruo ki ekei na to brasw! Den thelw na eimai san autous tous mizerous poy ta exoun ola kai parola auta gkriniazoun san kakomathimenoi, tou stul "gamwto, pali Parisi, ti atuxia ki auti, aman pia!!!", apla to Parisi to exw dei idi duo fores, me tin diathesi pou exw tha tsakwthw sigoura me ton Alvar, tin Anna idi den tin antexw parapanw apo mia wra kai i Vanessa tha einai ekei me tis filenades tis kai me oli ti diathesi 16xronis pou exei panta gia eksw kai gia ksenuxti kai me kanei na niwthw gria (ma pou skata briskei tin oreksi??? ti pinei???)

Ouf!! Elpizw na mou ftiaksei i diathesi kai na perasw kala.
Na thumuthw na parw tin fwtografiki mixani kai na to paiksw fwtografos tou National Geographic, me exei piasei kai to kallitexniko mou mesa se ola.

No comments: