26.3.07

I want you to post λεμε!!



Καπως ετσι με απειλησε ο αγαπητος μου Νικολας κι ειπα να επιστρεψω για λιγο. Μονο που δεν εχω και τιποτα ιδιατερο να πω. Κακο αυτο... Κι ετσι για την ωρα λεω να αρκεστω απλα να απαντησω στην προσκληση του και να γραψω 5 ταινιες που μου αρεσουν (ξερω ξερω, 7 ηταν αλλα δεν μου ερχονται τωρα!). Δεν σημαδεψαν απαραιτητα την ιστορια του κινηματογραφου, δεν ξερω καν αν ειναι το τοπ 5 μου ή αν ξεχναω κανενα "αουτσαιντερ" αλλα αυτες ηταν οι πρωτες που σκεφτηκα. Παμε λοιπον:

1. Lost in Translation - η μεγαλη εκπληξη.
Μια ταινια που αρνουμουν να δω πιστεύοντας πως θα ηταν βαρετη μεχρι που με "αναγκασαν"... και την ερωτευτηκα ετσι απλα. Τελικα οταν δεν περιμενεις πολλα απο κατι το απολαμβανεις πολυ περισσοτερο.

2. Amelie - η αισιοδοξη
Νομιζω απο τις λιγες που μπορεις να την δεις δεκα φορες και να σου δημιουργησει το ιδιο χαμογελο ευτυχιας. Τετοιες ταινιες δυσκολα επαναλαμβανονται. Ποιος ειπε πως τα παραμυθια ειναι μονο για τα μικρα παιδια;

3. Eternal Sunshine of a spotless mind - η σουρεαλ
Χρειαστηκε να την δω δυο φορες για να την καταλαβω πληρως. Εμεις φτιαχνουμε τις αναμνησεις μας ή αυτες εμας;

4. Pulp Fiction - η παρεξηγημενη
Παρεξηγημενη απο μενα δηλαδη, γιατι ολοι οι αλλοι την ειχαν ανακαλυψει χρονια πριν, ενω εγω επεμενα πως οι ταινιες με βιαιες σκηνες δεν προκειται να μου αρεσουν ποτε. Κι ηρθε η εξαιρεση να επιβεβαιωσει τον κανονα. Τωρα πλεον υποστηριζω το ιδιο, με ενα "εκτος αν ειναι Ταραντινο" στο τελος.

5. Breakfast at Tiffanys - η "all time classic"
Τι να κανω που το στυλ της Audrey, ο αερας της, ο τροπος που κινειται σαν να μην ακουμπαει στο εδαφος, ο τροπος που μιλαει, τα παντα με ξετρελαινουν;

8 comments:

snikolas said...

Αν εξαιρέσω την 5 (που δεν την θυμάμαι καθόλου και παίζει να μη την έχω δει) όλες οι άλλες θα μπορούσα κάλλιστα να τις έχω προτείνει εγώ! :)

NetKerveros said...

Αν εξαιρέσω την 5 (που είναι έργο τέχνης κατά την ταπεινή μου άποψη) όλες οι άλλες μου προκαλέσαν τέτοια δυσφορία, που ήθελα να σκίσω τα ρούχα μου. (όχι ότι ήταν κακές, αντιθέτος σε πλημυρίζουν νοσταλγικά συνεσθήματα που δεν πολυαντέχω)

WLECOME BACK!!!

Anna said...

snikola, θα μπορουσες αλλα εσυ προτεινες πολυ καλυτερες! Εισαι ο πνευματικος μας ηγετης! :Ρ

netkerveros, καλα για τις αλλες τρεις, ας σεβαστω τη γνωμη σου, αλλα νοσταλγικα συναισθηματα το Pulp Fiction;!!; απο τι; απο τις μερες σου στη μαφια του Σικαγου; Ημαρτον.... ;)
(ευχαριστω! αν και ειναι προσωρινο, απο στιγμη σε στιγμη θα ξαναεξαφανιστω... δουλεια δουλεια, πολυ δουλεια, γκρρρρρρ....)

Anonymous said...

Καλύτερο το γαλάζιο :-P

Anna said...

Το ξερω, αλλα δε δουλευε καλα σε ολα τα ποστ γαμωτο, δεν φορτωνε καλα το φοντο και βαριομουν να ψαξω που σκατα ηταν το bug :(

Anna said...

(Υ.Γ: χαρηκες, νομιζες πως το αλλαξα για χαρη σου ετσι;; βρε ας δουλευε καλυτερα και χεστηκα για το τι λενε οι "πελατες")

Anonymous said...

Αποκλείεται να βαριόσουν!!!

Σοβαρά το γαλάζιο ήταν καλύτερο (άρα δεν χάρηκα). Αν όμως έβαζες το πράσινο... :-Ρ !!!

(Λίγο ακόμα και θα το κάνουμε chat...)

snikolas said...

Το μαύρο πολύ καλύτερο! Άσε που το μπλε είχε και εκείνο το σπαστικό που έχουν ορισμένα blogs που πρέπει να πατήσεις 500 φορές το link για να κάνεις comment.