25.8.05

Βαριεμαι...

...και κανω αλλαγες στο template μου για να περναει η ωρα. Αν αυτες τις μερες βλεπετε εικονες και χρωματα να αλλαζουν καθε πεντε λεπτα δεν ειναι οτι το χανετε, εγω ειμαι. Κατεβασα το περιφημο Kubrick και προσπαθω να το προσαρμοσω, η αληθεια ειναι οτι δεν εχω καμια σχεση με css αλλα ωρα ηταν να τα μαθω κι αυτα. Τι να κανω, η περιοδος μετα τις διακοπες ειναι δυσκολη, πως να στρωθω στη δουλεια μετα απο 40 μερες με καθημερινο μου προγραμμα καφε, παραλια και εξω; Γινεται; Καλα τα λεει κι ο φιλος Εσταριαν που πασχει απο το ιδιο συνδρομο.

Λειπει κι η Αλεξ και δεν εχω ποιον να πρηζω (δηλαδη εχω, αλλα δεν του εχω τοσο θαρρος οσο στην Αλεξ ;)

6 comments:

Stefanos said...

Ναι το ξερω, καλά τα λέω, αλλά ποιος με ακούει? :) :)

Stefanos said...

Πρηξε και εμένα, κανένα πρόβλημα..αλλα θα σε πρήξω και εγώ :)
Καλά ρε η άλλη ποσο καιρό κάνει διακοπές? ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΑΑΑΑ

Anna said...

Δεν κανει διακοπες τωρα ρε το δυστυχο, πηγε Γιαννενα για κατι υποχρεωσεις.

Οσο για το πρηξιμο... προσεχε τι ζητας γιατι μπορει και να το αποκτησεις!! ;)

Stefanos said...

Είμαι και εγώ μεγάλος πρήχτης μην ανησυχείς :)

Damsel in Stress said...

Γουστάρω ... για συνέχισε!

alex said...

Η alex επανήλθε και μπορείτε να αρχίσετε το πρήξιμο.

Προσοχή όμως είναι ιδιαίτερα φορτισμένη αυτό το διάστημα και μάλιστα αρνητικά φορτισμένη (να χρησιμοποιήσω και λίγο την επιστήμη )οπότε μπορεί να σας βγάλει εκείνη νοκ-αουτ.