31.8.05

Τα νευρα μου, ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!

Σημερα ειναι πια απο αυτες τις μερες που ευχεσαι να μην ειχες σηκωθει απο το κρεβατι και που αρχιζεις να πιστευεις στο περιφημο νομο του Μερφυ. Αν κατι μπορει να παει στραβα, θα παει.

Με το καλημερα σκονταφτω στο ποδι απο το καινουριο κρεβατι (ακομα δεν εχω συνηθισει τις αποστασεις μεταξυ των επιπλων στο καινουριο δωματιο, σκεψου ποσο μαλλον που ειμαι εκ φυσεως ας το πουμε...απροσεχτη). Δε βαριεσαι λεω, αλλη μια μελανια στη συλλογη μου. Στο γραφειο εχουμε απο προχτες που ψαχνουμε να βρουμε απο που στο καλο ερχεται μια περιεργη απαισια μυρωδια. Εχουμε μυρισει τα παντα! Σκεψου εικονα: τρεις διδακτορικοι να τριγυριζουν μυριζοντας σαν λαγωνικα απο συρταρια με μυστικες προμηθειες φαγητου για ωρα αναγκης μεχρι υπολογιστες, οθονες, εκτυπωτες, κεραιες, τραπεζια, καρεκλες, πατωματα! Δεν θελω ουτε να ακουσω το ανεκδοτο οτι καποιο απο τα ποντικια των υπολογιστων μας θα ψοφησε!!

Γυρναω σπιτι αποφασισμενη να λυσω μια και καλη το θεμα του ιντερνετ (να φτανει μεχρι το δωματιο μου)...σιγα μην μου εκανε τη χαρη! Ολο το απογευμα παιδευτηκα, τζαμπα μου φαινεται το 60ευρω που εδωσα για το Access Point (για να μη πω για τα 10 χρονια που χαλασα σπουδαζοντας πληροφορικη). Λεω θα μαγειρεψω, κατι δημιουργικο και relaxing, να ξεχαστω λιγο και να ασχοληθω μετα με τα μηχανηματα του διαβολου. Εκει μου ερχεται το τελειωτικο χτυπημα: κυμα καυτου λαδιου κατα πανω μου σαν τσουναμι. %^$#!%#@@!!!*

Ειμαι λοιπον στον καναπε μου, με το ποδι μελανιασμενο, το χερι με εγκαυματα τριτου βαθμου και απο πανω διαφορα γιατροσοφια (πρωτα παγακια, μετα φετες ντοματα, επειτα επαλλειψη με λαδι, λεω να βαλω και λιγη οδοντοκρεμα και να βγω στο μπαλκονι να με φανε οι μυγες) και προσπαθω να χαλαρωσω...

Αλλη μια δυσκολη μερα φτανει στο τελος της. Καληνυχτα!!!

9 comments:

Marina said...

Οταν ξεκινάει κάτι στραβά...βουλιάζουμε..σε όλους μας συμβαίνει..
Η μυρωδιά στο γραφείο μπορεί να είναι κανένα ξεχασμένο φαγώσιμο σε κανά συρτάρι ή ...δεν το γλυτώνετε το ψοφίμι...πα, πα, πα!

alex said...

Τι έπαθες Αννούλα μου...
Τι έπαθες κουκλίτσα μου γλυκιά...
πονάς μικρή μου;
Φως των ματιών μου;

(το ποντίκι τηγάνιζες; :P)

Κωστής said...

Τώρα κατάλαβα γιατί εσείς οι δύο κάνετε παρέα!!!

Το δίδυμο της καταστροφής...

ka8y said...

Μικρή μου αννα μεγειά το σπίτι!!!

Η μαμά μου πάντα λέει οτι όταν είναι να γίνει ένα καλό, σου έρχονται πολλά μικρά κακά πρώτα. Οπότε μπορείς να ελπίζεις! (εγώ χέρομαι που έχει χαλάσει η γραμμή του τηλεφώνου μήπως και διοριστώ)

Anna said...

Χαχαχαχαχα!!!

Ευχαριστω Κα8υ μου, πολυ μου αρεσε η αισιοδοξια σου!
Να χαιρομαι δηλαδη που εδω και μια βδομαδα εχω κυρηξει πολεμο με το ιντερνετ, ισως να μου ερθει σε ανταλλαγμα εμπνευση για διατριβη ;)

Anonymous said...

ΜΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!ΕΓΩ Π.Χ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΥΠΝΗΛΙΑ.ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΥΛΟΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΡΩΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ.

Anonymous said...

ΕΧΟ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Τ.V. ΕΙΔΗΜΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΟΝΤΕΒΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ..

Anonymous said...

ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ!!!!

Anonymous said...

ΧΘΕΣ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΥΦΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ..ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΓΑ ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ (ΤΥΠΙΚΑ)ΕΑΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ (ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΟ) ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ (ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ) ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ Κ.Λ.Π.ΕΚΑΝΕ ΦΟΒΕΡΑ ΜΟΥΤΡΑ ΧΑΧΑΧΑΧ ΚΕΡΑΜΙΔΑ!!!ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΗΣ 30 ΧΡΟΝΩΝ ΚΟΠΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ.ΧΕΣΤΗΚΑ!!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΑΩ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΕΣ ΤΟΥΣ-ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΑ- ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΟΣΧΑ ΘΑ ΠΑΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ Β.ΠΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!