9.11.05

Επιστρεφω αμεσως

Αγαπημενο μου κοινο,
Μη μου παραπονιεστε και σε λιγο θα ειμαι και παλι μαζι σας! Αυτη τη βδομαδα επεσε πολυ διαβασμα για το διδακτορικο (τις ωρες που αφηνω το messenger δηλαδη) και δεν ειχα καθολου χρονο. Αφηστε που με το νεο λουκ οπως καταλαβαινετε εχω ενα χειμαρρο προτασεων νεων θαυμαστων που δε με αφηνουν σε ησυχια, εχουν περικυκλωσει το σπιτι, τηλεφωνα, γραμματα, ζητανε ραντεβου απεγνωσμενα, ζητανε αυτογραφα με το που ξεμυτιζω και τα λοιπα. Αν και ισως να εμαθαν για τα 130 ευρω.... Τελος παντων, θα ειμαι συντομα κοντα σας!

Μακια!
Αννα

4 comments:

Anonymous said...

Se ti kaneis didaktoriko?

Anna said...

Τηλεπικοινωνιες.
Μηπως εχεις καμια δουλιτσα να προτεινεις γιατι δε βλεπω φως στο τουνελ; Πες μου οτι διευθυνεις τη Vodafone!! Αντε τον ΟΤΕ, μου κανει.

alex said...

ουφ..να ησυχάσουμε και εμείς :)

dim said...

ok αλλά να επιστρέψεις... ΑΝΝΑνεωμένη!