20.2.06

Αναπαντητες κλησεις for dummies

Ξεκιναμε νεο κυκλο σεμιναριων οπου καθε "ηλιθια" ερωτηση που θα μου κανουν θα ποσταρεται στο blog ωστε να μορφωνονται κι οι υπολοιποι dummies :Ρ

Ερωτηση της εβδομαδας: Πως λειτουργει η αναπαντητη κληση και ποια η χρησιμοτητα της.

Οπως το λεει και το ονομα της, μια αναπαντητη κληση ειναι μια κληση που δεν την απαντησες! Δεν εχει κανενα μυστικο, δεν ειναι αυτοματοποιημενη ξεχωριστη διαδικασια, ξεκιναει ως κανονικη κληση απλα ο καλων πρεπει να εχει το νου του να κλεισει το τηλεφωνο με το πρωτο χτυπημα και ο κληθης να εχει επισης το νου του ωστε να μην το σηκωνει κατευθειαν για να μην χρεωσει τον αλλον. Και ναι, ειναι εντελως δωρεαν, εξου και θεωρειται μεθοδος των τσιπηδων οπως εξηγειται και παρακατω. Εκτος φυσικα αν ο φιλος σας εχει παρει αποφασει να σας σπασει τα νευρα κι ειναι με το κινητο στο χερι ωστε να σας χρεωνει με καθε αναπαντητη απαντωντας την! (ειπαμε, ειναι για dummies το tutorial)

Τωρα, το ποια η χρησιμοτητα της ακριβως εχει πολλες ερμηνειες. Μερικες απο τις πιο πιθανες ειναι οι παρακατω, συνηθως συμφωνουνται εκ των προτερων μεταξυ των δυο εμπλεκομενων ωστε να ξερουν κι οι δυο για τι μιλανε.

α) Γεια! :Η πιο ηλιθια μορφη αναπαντητης. Σε θυμηθηκα αλλα επειδη ειμαι πολυ τσιφουτης δεν θελω να ξοδευομαι με μηνυμα ή τηλεφωνο κι απλα σου χτυπαω μια κληση να σου πω ενα γεια. Ευτυχως εμενα με ξερουν που τα παιρνω με αυτου του ειδους τις αναπαντητες και δεν μου τις κανουν πλεον

β) Κατεβα ηρθα! : Συνηθως για οταν εχεις κανονισει να περασει καποιος να σε παρει και αντι να περιμενεις στο δρομο περιμενεις σπιτι σου και οταν ερθει ειδοποιει με κληση (πως χτυπαγαμε παλια το θυροτηλεφωνο, αλλα χωρις να αναγκαστεις να βγεις απο το αυτοκινητο). Χρησιμο αρκει να μη γινεται καταχρηστικα του στυλ σε στηνω μιση ωρα αλλα τι προβλημα εχεις και γκρινιαζεις, δεν περιμενες και στο δρομο!!

γ) Παρε με τηλ. : Αλλη μεθοδος τσιφουτη. Δεν εχω μοναδες οποτε χρεωσου εσυ. Ρε δε μας παρατας!

δ) Μπες μισο να σου πω... : Συνδυασμος τεχνολογιων, οπου η αναπαντητη σημαινει μπες λιγο στο msn γιατι θελω να σου μιλησω επειγοντως. Εδω οπως πολυ σωστα επισημανε ενας φιλος, λειπει μια μεθοδος αναπαντητης μεσω υπολογιστη που θα ελυνε το προβλημα για οταν εισαι μπροστα στον υπολογιστη αλλα οχι συνδεδεμενος στο msn.

ε) Εφτασα οκ: Οταν πχ εισαι σε ταξιδι και θες να ενημερωσεις τους δικους σου οτι εφτασες στον προορισμο σου οκ για να μην ανησυχουνε.

στ) Περιπλοκη αναπαντητη: Μπορει να γινουν οσοι συνδυασμοι χωραει η φαντασια των εμπλεκομενων. Ενα παραδειγμα: οταν σου κανω αναπαντητη αν εισαι σπιτι και ευκαιρεις κανε μου κι εσυ μια αναπαντητη απο το σταθερο για να σε παρω στο σταθερο....και αλλα τετοια!

Ουφ! Ελπιζω να καλυψα ολα τα κενα. Ξερω οτι οι περισσοτεροι θα θεωρησετε αρκετα ηλιθιες και αυτονοητες αυτες τις εξηγησεις αλλα trust me δεν ειναι!!

*αγαπητε Mr. D (from Dummy) αφιερωμενο σε σενα ;)

8 comments:

jojo said...

να προσθέσω απλώς στη συλλογή σου την αναπάντητη που "δουλεύω" εγώ με μια φίλη μου, όπου κάθε φορά που στέλνει mail η μια στην άλλη,
για να έχω (και να έχει)γρήγορη ανταπόκριση,
χτυπάμε μια αναπάντητη στα κινητά...

αν και μαλλον συγκαταλέγεται στην κατηγορία συνδυασμού των τεχνολογιών που ανέφερες.

Unique Fish said...

Πολύ hot topic οι αναπάντητες. "Αναπάντητες κλήσεις παντού" που λέει και η Miss Eurovision :) Αληθεύει ότι όντως οι Ισπανοί κάνουν αναπάντητες για να σου πουν "σε σκέφτομαι";

Η χειρότερη τσιφουτιά είναι να όταν κάνουν αναπάντητη, να μην πάρεις πίσω, να σε καλέσουν κανονικά και στα 30 δευτερόλεπτα να βιάζονται να κλείσουν!!

snikolas said...

γ) Παρε με τηλ. : Αλλη μεθοδος τσιφουτη. Δεν εχω μοναδες οποτε χρεωσου εσυ. Ρε δε μας παρατας!

Γέλασα πάρα πολύ με αυτό. Έχω ένα γνωστό που το κάνει και φυσικά όλοι αντιδρούν ακριβώς όπως το περιέγραψες!!!

Anna said...

jojo φαντασια να εχεις απο οτι βλεπω και κανεις διαφορους συνδυασμους :D

unique fish, εγω παντως στην ελλαδα το εχω δει αυτο που λες με το "σε σκεφτομαι" ή το "γεια", στην ισπανια οχι τοσο.

nicola, ξερω, ειμαι παθουσα κι εγω, παρολο που γενικα μου τη δινουν οι αναπαντητες και τους εχω κοψει τον αερα των περισσοτερων :)

Anonymous said...

Έτσι, δίνε οδηγίες για να εξαπλωθεί το φαινόμενο. Πρέπει να βρω τρόπο να σε...λογοκρίνω!

Μερικες ομάδες έχουν μια δική τους γλώσσα αναπάντητων (λογικό..) αλλά περιμένουν να την γνωρίζουν και οι υπόλοιποι!
Έχω πληρώσει έτσι τηλεφωνήματα γιατί η άλλη με την αναπάντητη δήλωνε κάτι στη φίλη της, άρα έπρεπε να ξέρω και εγώ τι εννοούσε. Τουτέστιν μιλάμε, κλείνουμε και μετά σκάει η αναπάντητη, καλώ σαν βλάκας για να μου πει 'ααααα εννοούσα το τάδε'. Το χειρότερο είναι όταν σου κάνουν αναπάντητη με απόκρυψη!
Άι σιχτίρ πια.

Όσο για το msn, μεγάλη πληγή τελικά. Ένας φίλος μου στέλνει...sms για να μπω στο msn (μέσω mycosmos, άρα δωρεάν) και απλώς τον γράφω. Όποιος θέλει... ας τηλεφωνήσει.

Λετε να είμαι ήδη παρωχημένος;

zouri1 said...

πολλες φιλες μικρες σε ηλικια,και με οχι καλα οικονομικα,εγω ο ιδιος εχω πει να μου κανουνε μια αναπαντητη και θα τις παιρνω,αλλα υπαρχουνε και πολλοι φιλοι,που ειναι πολυ καλα οικονομικα,που μου κανουνε αναπαντητες.Και το ακομα χειροτερο,ειναι οταν εχω ζητησει κατι, μου κανουνε αναπαντητη,θεωρωντας οτι πρεπει να πληρωσω εγω,γιατι ειναι δικια μου δουλεια

NetKerveros said...

Με εκνευρίζει απίστευτα να με παίρνουν και να μου το κλείνουν γιατί χτύπησε το σταθερό τους και προτίμησαν να μιλήσουν σε κάποιον άλλο. Εντωμεταξύ στο κινητό σου φαίνεται σαν αναπάντητη και κάθεσαι και αναρωτιέσαι. Να πάρω πίσω; Με σκέφτεται; Είναι όντως τσιφούτης;

Anna said...

Αυτο με τις απορρητες αναπαντητες ειναι οντως πολυ χαζο, αν και μπορει να μην ξερουν αυτοι που τις κανουν πως δε θα φανουν (εδω Ισπανια πχ δεν φαινεται παντα ποιος με καλει αν καλει απο ελλαδα).

Ζουρη, τι ειναι αυτα που ακουω για φιλες (και πληθυντικος) μικρες σε ηλικια;; Για εξηγησου! Κατω τα χερια απο τα αφραγκα πιπινια!

ΝετΚερβερε, εγω συνηθως παντως δεν παιρνω. Αν θελουν ας ξαναπαρουν (κι ας χρεωθουν!), ωχου! :Ρ