11.1.08

"Inspired from George Bush"

.. απαντησε ο θεος Bardem στον παρουσιαστη που τον ρωτησε απο ποιον εμπνευστηκε για το ρολο του στην ταινια "No country for old men" των αδερφων Κοεν. Ταινια στην οποια ερμηνευει εναν ψυχοπαθη δολοφονο και για την οποια τελικα κερδισε το βραβειο των κριτικων κινηματογραφου Αμερικης. Απο οτι αποδεικνυεται, ο μεγαλος μου ερωτας οχι απλα ειναι κουκλος και φοβερος ηθοποιος αλλα εχει κι αρχιδια και λεει οτι σκεφτεται (παροτι πιθανοτατα αυτο να του κοστισει τελικα το Οσκαρ). Βεβαια εγω θα διαφωνησω λιγακι μαζι του γιατι ο κυριος Bush αν και δολοφονος δεν ειναι ουτε το μισο εξυπνος απο τον ψυχοπαθη που ερμηνευει ο Bardem στην ταινια (δεν την εχω δει ακομα παρεπιπτοντως). Αλλα οτι πει ο καλος μου, δεν θα τσακωθουμε τωρα για λεπτομερειες! :)



με αυτο το μαλλι παντως οντως μοιαζει με ψυχασθενη, τον φοβηθηκε το ματι μου... που πας καλε μου, ολοκληρο σεξ συμβολ με τετοιο λουκ;; κατσε να βαλω και μια καλη του να μου θυμιζει τι παιδαρος ειναι :Ρ:Ρ

4 comments:

snikolas said...

sthn arxh evlepa mono thn proth photo kai anarotiomoun an eisai esu h psixopatheis!

daydreamer said...

Teleios teleios!!Ton eixa dei sto mar adente (h kapws esti)kai eixa rixei to klamma tou aiwna!!Sidoura tha ton dw ki edw!

alex said...

Bardem + alex to ximeio = L.F.E.

Anna said...

Οτι ειμαι λιγο ψυχοπαθης ειμαι αλλα οχι κι ετσι βρε Νικολα!! (ειδες ομως τι αντρακλας ειναι στη δευτερη;; :Ρ)

Ονειροπαρμενη, εγω δεν ξερω αν θα τον δω σε αυτη γιατι κατι τετοιες με αιματα και βια δεν τις μπορω, ασε που τον ειδα στο τρειλερ που γυαλιζε το ματι του σαν του τρελου και τον φοβηθηκα!

Χημειο, να περιμενεις τη σειρα σου!! ακου L.F.E.! Μη σκοτωθουμε μετα τοσα χρονια φιλιας για εναν αντρα...