19.12.05

All I want for Christmas is you!

Τις τελευταιες μερες ημουν λιγο αρρωστη κι εκοψα αναγκαστικα προσωρινως δυο απο τις αγαπημενες μου συνηθειες, το φαγητο και τον καφε. Ιδιως ο καφες πολυ με πειραξε, με ρυζι λαπα μπορω να επιβιωσω κι ολη τη βδομαδα (αν και καπου εχει αρχισει να μου τη δινει) αλλα να μην εχω την ζεστη κουπα καφε διπλα μου και να πινω αυτα τα νεροζουμια τα ροφηματα νισαφι!

Τελος παντων, δεν ειμαι αρνητικη μερες γιορτες, καλο κανει λιγη αποτοξινωση γιατι καθε επιστροφη στη μαμα πατριδα ισοδυναμει με πεντε κιλα επιπλεον. Με την ευκαιρια λοιπον, παραθετω και την λιστα δωρων μου προς καθε ενδιαφερομενο που αναρωτιεται τι να μου αγορασει :)
Καλη καρδια βεβαια αλλα και κανα χειροπιαστο δωρο δεν κανει κακο που και που τσιφουτηδες!

Εχουμε και λεμε:
  1. Καινουριο λαπτοπ γιατι το παλιο κανει θορυβο σαν αεροπλανο (χμ, λιγο ακριβο)
  2. Ενα τηλεφακο για τη μηχανη μου (επισης ακριβουλικο αλλα αν θελετε κι αλλες καλλιτεχνικες φωτογραφιες ξηλωθειτε!)
  3. Το καινουριο βιβλιο του Χαρρυ Ποττερ (μη χαιρεστε, που νομιζατε θα την γλυτωσετε με το φτηνο, θα το παρω μονη μου με το που πατησω ελλαδα)
  4. Το καινουριο cd του Πετρελη (πλακα κανω!! please noooo!!)
  5. Μια καφετιερα για Εσπρεσσο (τις ηλεκτρικες μηχανες εννοω, οχι αυτα τα μικρα τα βιδωτα)
  6. Ενα τσουρεκι σοκολατας απο τον Τερκενλη! (δεν ζηταω και πολλα τελικα :)
Η αγαπη σας φυσικα ειναι ανεκτιμητης αξιας....για ολα τα αλλα MasterCard!!

Καλες γιορτες!

Υ.Γ.:επιστρεφω στη βαση μου σε κανα δυο βδομαδουλες αλλα μαλλον θα σας κανω αναμεταδοση κι απο Γιαννενα, dont worry (σιγα που ανησυχουσατε, λεμε τωρα)
Υ.Γ.2: Αλεξ και Κωστη ετοιμαστειτε! Τι θα γινει με τη μινι μπλογκοσυναντηση που λεγαμε;; Το κοκκινο χαλι με περιμενει στο Βενιζελος ή ακομα;;

8 comments:

Anonymous said...

Πλάκα πλάκα για το τσουρέκι θα στην έκανα τη χάρη αλλά εδώ γμτ δεν έχουμε στην Πάτρα τέτοιο ζαχ/στιο. Πάντως αν παιχτεί καμιά μπλογκοσυνάντηση και περνάτε απο Πάτρα χτυπήστε μου.

snikolas said...

Κοίτα να γίνεις καλά γιατί τσουρέκι από τον Τερκενλή χωρίς καφέ το πρωί… Δεν λέει!

zouri1 said...

tixeri.eimai 8esniki,kai aurio 8a pao Terkenli.na paro tsourekia.8a paro kai gia sena.An kai sou leo,oti Terkenli exei tora kai sto Benizelos,akribow apenanti apo tin exodo ton afixeon.

Nenyaki : ) said...

το τσουρέκι κάστανο είναι πολύυυυ καλύτερο, trust me!

que te mejores, guapa... :)

Anna said...

Απο Πατρα δεν περναμε δυστυχως, εχουμε παρει τον Εσταριαν απο φοβο και την αποφευγουμε! Ευχαριστω για την καλη θεληση με το τσουρεκι παντως tsirman, αλλα οπως λεει κι ο Ζουρι1 κι οπως ανακαλυψα κι εγω προχτες που το εψαχνα στο ιντερνετ εχει Τερκενλη και στο Βενιζελος!!! Ε ρε γλεντια! Λες να δοκιμασω το καστανο που προτεινεις Nenya μου; Χμμ....και γιατι οχι και τα δυο;!; :D:D:D

Νικολα εχεις δικιο, τσουρεκι με καφε ειναι παραδεισος, ειμαι ηδη καλυτερα και ετοιμαζομαι!

Ζουρι1, πρωτον το τυχερη που κολαει;; και δευτερον οταν λες θα αγορασεις και για μενα εννοεις να το φας στην υγεια μου;; Να το βρασω ετσι, το τρωω μονη μου στην υγεια μου! :D

Qfwfq said...

Κράτησε ένα τσουρέκι και για μένα please ... με άσπρη σοκολάτα αν γίνεται. Αν όχι ένα ολόκληρο τσουρέκι, ένα κομματάκι ίσως? Λίγα ψίχουλα? Κλαψ!

alex said...

Σε τρεις ώρες θα είμαι στο Ελ Βενιζέλος, θα στρώσω το κόκκινο χαλί, θα ρίξω ροδοπέταλα και θα κάνω την τελική πρόβα με την ορχήστρα.
ΈΡΧΕΣΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!!

zouri1 said...

εγραψα οτι εισαι τυχερη,γιατι θα το παρω για σενα και θα στο στειλω οπου θελεις.Για μενα,και τα κοριτσια στο γραφειο πηρα αλλα.Ηδη το πηρα,θα το εχω σε φωτο στο blog mou,λιγο αργοτερα.Αλλα το εννοω θα στο στειλω οπου θελεις.Εχω φιλους και στα Γιαννενα