16.12.05

Μην πυροβολειτε τον Αη Βασιλη!



Ναι ρε, μου αρεσουν τα Χριστουγεννα!!
Τρεχει τιποτα;;;

Τελευταια το να πεις οτι σου αρεσουν τα Χριστουγεννα αναμεσα σε ενα σωρο γκρινιαρηδες, μαγκουφηδες και απογοητευμενους απο τη ζωη τους που μελαγχολουν λεει με τις γιορτες θεωρειται σχεδον βρισια! Συγνωμη, αλλα δε θα παρω! Μου αρεσουν ναι, τρελα, τα παντα, μεχρι και το Last Christmas των Wham, τα καλαντα, οι κουραμπιεδες, οι οικογενειακες συνεστιασεις, το χαρτακι, το φαγητο, το εξω, το οτι δεν παω για δουλεια, το στολισμενο σπιτι που μυριζει ωραια. Και ναι, ισως κατα καιρους να εχω περασει κι εγω μοναχικα Χριστουγεννα και να μην ηταν το καλυτερο μου, αλλα τι να γινει, δε θα κατσω να σκασω κιολας, του χρονου καλυτερα.

Γκρινιαρηδες!


3 comments:

arkoudi said...

Πες τα Χρυσόστομη! Τα Χριστούγεννα είναι μαγικά! Βαρέθηκα να με κράζουν επειδή μου αρέσουν τα Χριστούγεννα... Από σήμερα θα σε διαβάζω κάθε μέρα... Είσαι δικός μου άνθρωπος ;-)

Καλές Γιορτές...

Qfwfq said...

Καλά τα λες (παραδόξως :-)), αλλά υπέπεσες σε φοβερό και τρομερό λάθος. Περιγράφεις χριστούγεννα στην Ελλάδα! Έτσι μου αρέσουν και μένα :-P.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι μου αρέσουν τρελά όπου κι αν βρίσκομαι. Μου πήρε δύο χρόνια ψυχοθεραπείας αλλά επιτέλους μπορώ να το βρωντοφωνάξω. "Last Christmas" όμως ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω!

zouri1 said...

καλα,εχεις παρει πολυ στα πανω σου.Σου κανουνε καλο τα ταξιδια.Φοβερο το gif