27.1.06

Γιαννενα


Καπως ετσι ειναι αυτες τις μερες στην παγουρουπολη οπως μου περιγραφουν οι φιλοι εκει (φωτος by Θοδωρης, ευχαριστω!)

Το ιδιο ειχε γινει και περισυ νομιζω (ή μηπως προπερσυ;) εγω δεν το εχω δει με τα ματια μου ακομα και να σας πω την αληθεια δεν ξερω αν θελω να το δω, τι κρυο χριστε μου!! Το βλεπω και παγωνω!

Μαθαινω για θερμοκρασιες μειον δεκα και αναρωτιεμαι πως τοειχα συνηθισει ετσι και ζουσα εκει τοσο καιρο. Εδω κυριλε, κατω απο πεντε βαθμους (πανω απο το μηδεν) δεν εχει πεσει ακομα παρολο που σημερα μας εβαλε τσουχτερο κρυο. Τι να πεις, μεσογειος :)

Αν και ενα χιονακι πολυ θα το ηθελα, ετσι για αλλαγη. Εχεις αλλη διαθεση οταν χιονιζει. Εδω μου αρεσει η βροχη, πως να μην χαζεψω με το χιονι! Μηπως να πεταγομουν για κανα σκι σε τιποτα βουνα εδω κοντα; (τα Πυρηναια κι η Ανδορα να ειναι καλα) Κριμα ομως ο κοσμος εκει, την τελευταια φορα κατεβαινοντας την πλαγια πηρα μαζι μου ενα κοριτσακι που μετα εκλαιγε ενω ο μπαμπας της με αγριοκοιταζε....χμ... δημοσιος κινδυνος.



13 comments:

alex said...

Αρχικά είδα Παγουρούπολη και συγκινήθηκα... αχ...
Μετά διάβασα "κατεβαίνοντας την πλαγιά πήρα και ένα κοριτσάκι μαζί" και με πέθανες στα γέλια.

Πράγματι, πως αντέχαμε τόσο κρύο κάποτε...

snikolas said...

Νομίζω πρέπει να μετακομίσω προς Βαρκελώνη μεριά… το σιχαίνομαι το κρύο.

Marialena said...

Αχ Παναγίτσα μου! Το παλάτι των κρυστάλλων έγιναν τα ωραία Γιάννενα! Και αύριο ανεβαίνω για δουλειές επάνω το σ/κ και θα κρυώσει ο κώλοοος μου! Ωραίες φωτό πάντως!

evee said...

wow!
σαν σκηνικό από gothic παραμύθι

Anonymous said...

Το τζαμί λειτουργεί;

sikia said...

Τέλεις οι φώτο-τις είδα και πήγα και έβαλα τη γούνα Χουντάλας.
Α και όσο για το προηγούμενο σου ποστ, σού έχω θέμα για το διδακτορικό, είναι σχετικό με ρομποτική-σου κάνει? Δε ξέρω αν είναι σχετικά, σε ποιο τομέα είσαι ακριβώς, Computer Science, Engineering? Το θέμα έχει να κάνει με design of robotic applications for sex-the case of a mechanic lover. Θα το σπονσοράρω εγώ.

Νicola Beerman said...

αυτο δεν ειναι παγωνια,αυτο ειναι τεχνη!!!!!

dim said...

Αυτό είμαι μέρος για χειμερινό
τουρισμό (αν και τα Γιάννενα
είναι όμορφα πάντα)

Anna said...

Tolisbak, δεν ξερω για το τζαμι, φανταζομαι ναι.

Οσο για τους υπολοιπους χαιρομαι που σας αρεσαν, ομορφα ετσι;; Αντε, καντε καμια εκδρομουλα και προς τα εκει, με τι θα ζησει η καημενη η ηπειρος ε;

Συκια μου, ο τομεας μου ειναι αυτος που ανεφερα, ασυρματα δικτυα και Voice over IP, οποτε μαλλον δεν μου κανει το θεμα που μου προτεινεις....αν το αλλαζαμε σε wireless agent for a mechanic lover that talks dirty using voice over ip σου κανει;;

Anonymous said...

Υπάρχουν μουσουλμάνοι στα Γιάννενα;

zouri1 said...

φοβερες φωτογραφιες.Ουτε να τις ειχες παραγγειλει απο τον παγο.

Anonymous said...

Εχει 4 μερες που εφυγα απο Γιαννενα. θελω να γυρύσωωωωωωωωωωωωωω. Φιλια Η ΑΓΓΕΛΑ Η ΓΝΩΣΤΗ

Anonymous said...

Απο τα Γιαννενα δεν ξεχνας το κρύο, την υγρασια, το χιόνι, την ομιχλη, αλλα δεν με νοιαζει θελω να γυρίσω πισωωωωωωωωωωω.