27.4.06

Η αχρηστη πληροφορια της ημερας

Διαβαζω στο blog του Kirai οτι οι γιαπωνεζοι (τι περιεργο) εχουν μεγαλη αγαπη στις μηχανες γνωστες και ως Rube Goldberg machines. Προκειται για αυτα τα εντελως αχρηστα κατασκευασματα που κανουν την πιο απλη δουλεια (πχ να σπασουν ενα αυγο) με τον πλεον ασχετο, εμμεσο και οσο πιο περιπλοκο τροπο γινεται. Ενα παραδειγμα μπορειτε να δειτε στο video εδω. Και θυμηθηκα λοιπον, οτι τετοιες μηχανουλες προσπαθουσες να κατασκευασεις σε ενα παιχνιδι για PC παλιο που λεγοταν "TIM: The Incredible Machine", κι ηταν απο τα πρωτα -και μοναδικα- παιχνιδια που ειχα παθει εξαρτηση. Αναρωτιεμαι αν το ξερει κανεις σας, αν σας βρισκεται ευκαιρο στειλτε το κι απο δω!

7 comments:

Anonymous said...

Το παιχνίδι ΤΙΜ υπάρχει σε έκδοση ΜΑΜΕ...

Giorgos Keramidas said...

Με λένε Γιώργο κι είμαι 10 χρόνια "καθαρός". Πριν από αυτό, ήμουνα κι εγώ ένα πρεζάκι που έπαιζε όλη μέρα (ενίοτε κι όλη νύχτα) με το TIM :P

(Στο MAME υπάρχει και το TIM, αλλά τώρα πια δεν κολλάω για πάνω από μια ώρα όταν το ανοίγω.)

Anonymous said...

Geia sou Anna!
eimai mia ellinida pou spoudazei kai douleuei sti Madriti.
apo periergeia epsaxna stin anazitisi ellines pou menoun stin ispania kai polu xairomai pou den eimai i moni!
kala polu geloio to video!
tespa, an 8eleis mporw na sou eksigisw pws na dimoseieueis to video mesa apo to blog sou! bye

Unknown said...

ΤΙΜ; Τι μου θύμισες τώρα....Είχε και βγει και το even more ΤΙΜ.

Υπήρχε και μια άλλη εκδοχή του παιχνιδιού, πιο απλή αλλά με πολύ χιούμορ, με κάτι γάτες, ποντίκια, πιάνα, μπανανόφλουδες....αλλά δεν θυμάμαι τον τίτλο.

Anna said...

ΜΑΜΕ ε; Θα το κοιταξω, το ειχα το ΜΑΜΕ καποτε αλλα δεν το πολυεπαιξα και το καταχωνιασα καπου. Ειμαι η Αννα κι ειμαι 7 χρονια "καθαρη"!

Kate γεια σου!!! Φυσικα και δεν εισαι μονη, "υπαρχει ζωη εκει εξω!" :Ρ
Αχ ωραια η Μαδριτη! Καπου εχω και κατι φωτος απο μαδριτη αν ψαξεις στο blog. Το video ξερω πως να το βαλω αλλα ειπα να μη βαραινω τη σελιδα γιατι σε μερικους αργει να φορτωσει, thaks anyway. Οταν θα ειναι να ξανακατεβω μαδριτη θα σε ζαλισω με ερωτησεις για τα καλα τα μερη :)

tolisbak αυτο που λες με τις γατες και τα ποντικια εχω την εντυπωση πως το εχω δει καπου, ειχε πολυ γελιο αλλα δεν το θυμαμαι κι εγω καλα, αν το βρω θα σου πω :)

Nenyaki : ) said...

κάπου το έχω το παιχνιδάκι!!!
μιλάμε για χρόνιο κόλλημα...

αν το βρω θα σου σφυρίξω :)

Unknown said...

Το βρήκα!
Ήταν το incredible toons!