29.4.06

Νοσταλγια







"Περιεργη η νοσταλγια ε; ...γιατι το να νοσταλγεις δεν ειναι απο μονο του ασχημο, σημαινει πως σου εχουν συμβει ομορφα πραγματα και σου λειπουν πολυ. Εγω για παραδειγμα δεν νοσταλγω τιποτα γιατι ποτε δεν μου συνεβησε τιποτα τοσο ομορφο ωστε να μου λειπει τοσο... αυτο κι αν ειναι πουστια... Μπορεις να νοσταλγεις κατι που ακομα δεν σου εχει συμβει; Γιατι εμενα καμια φορα μου τυχαινει... μου τυχαινει να φανταζομαι το πως θα ειναι τα πραγματα... οι αντρες για παραδειγμα... η ζωη γενικα. Και μετα στενοχωριεμαι οταν σκεφτομαι το ομορφα που θα ηταν... γιατι θα ηταν πανεμορφα... στ'αληθεια, πανεμορφα... Και μετα οταν το σκεφτομαι με πιανει νοσταλγια... γιατι θα ηταν τοσο ομορφα... Κι οταν συνειδητοποιω οτι ακομα δεν συνεβησαν κι ισως να μη συμβουν ποτε στενοχωριεμαι τοσο πολυ... αλλα ειναι μια θλιψη προκαταβολικη, οπως η εγγυηση που δινεις οταν νοικιαζεις ενα σπιτι αλλα με θλιψη, την βαζεις προκαταβολικα γιατι στην τελικη ξερεις πως θα καταληξεις να τη χρησιμοποιησεις"

(απο την ταινια Princesas, η σκηνη εδω)

21 comments:

triantara said...

"εγώ το μέλλον νοσταλγώ..."

Νicola Beerman said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anna said...

nicola, με συγχωρεις που εσβησα το σχολιο σου αλλα προσωπικες λεπτομερειες για τη ζωη μου προτιμω να μη βγαινουν δημοσια. ευχαριστω για την κατανοηση

Νicola Beerman said...

...εγω σου ζηταω συγγνωμη,αρκει που το διαβασες(ισως θα'πρεπε να στο στειλω πρωτα με ε-μειλ).

Anna said...

triantara, βλεπω ξερεις για τι μιλαω :) την εχεις δει την ταινια; Καλωσηρθες!

τσέλιγκας said...

Νοσταλγία για τη ζωή που δεν έζησε κάποιος... Δεν πρέπει να παίζει χειρότερο...

snikolas said...

Με κάλυψε ο τσέλιγκας 100%.

Nicola πόσα θέλεις για να μου πεις μερικές πληροφορίες για την administrator που τόλμησε να σβήσει το comment σου;
:)

Annabooklover said...

Πολύ συγκινήθηκα με το απόσπασμα της ταινίας. Δεν την έχω δει αλλά θα την ψάξω.
Αυτή νοσταλγία του μέλλοντος θα μας φάει.

triantara said...

Ευχαριστώ anna :)
Δεν την έχω δει ακόμα αλλά μετά από αυτό που μας έδειξες περιμένω να την βρω (μέσω ίντερνετ ή να μου την στείλουν από barcelona, έχω φίλους εκεί :) Παράξενο όμως που μου έδωσαν πριν μερικές μέρες το CD της Αρβανιτάκη και μου είχε κολλήσει αυτό το τραγούδι, απ'όπου και το quote.

Anna said...

Αυτο με την προκαταβολικη θλιψη που θα καταληξεις να χρησιμοποιησεις για μενα ειναι το πιο πονεμενο... Εγω ευτυχως εχω πολλα ομορφα πραγματα να νοσταλγω, μονο που ειμαι και πολυ ονειροπολα και τα ονειρα μου δεν βγαινουν παντα οπως τα φανταστηκα... αλλα δε πειραζει :)
Το cd της Αρβανιτακη και το τραγουδι που λες δεν το ξερω, θα το κοιταξω...

nikola skoura, εμεις θα τα πουμε! Περιεργε!!

annabooklover, να την δεις. Ειναι λιγο σκληρη και θλιβερη γιατι αφορα τη ζωη των γυναικων του δρομου.

τσελιγκα, δεν υπαρχει χειροτερο... κι οπως λεει κι η κοπελα στην ταινια, δεν φοβαται μηπως μετα το θανατο δεν υπαρχει τιποτα, φοβαται μηπως υπαρχει αλλη ζωη σαν αυτη...

τσέλιγκας said...

Και τώρα που θα έρθουμε στη Βαρκελώνη που να πάμε να προμηθευτούμε την ταινία;

Anna said...

Δεν ειμαι σιγουρη αν εχει βγει ακομα σε dvd... αν παντως εχει βγει, το fnac (κεντρικο πολυκαταστημα με ηλεκτρονικα, cd και dvd) θα την εχει σιγουρα.

τσέλιγκας said...

Μπααα, το φνακ δεν έχει άλλες κι άλλες ταινίες...

ONOMATODOSIA said...

γεια.δεν την εχω δει την ταινια.για τον θανατο θελω να πω κατι. ετυχε ενα διαβαζω ενα βιβλιο .λεει;Δεν μπορουμε να ξερουμε τι γινεται μετα το θανατο.ειμαι βεβαιος οτι μας περιμενει ομως κατι ανελπιστο και αφανταστο με τα μετρα της τωρινης ζωης.

NetKerveros said...

Εγώ είμαι με τον Νικόλα. Θέλουμε προσωπικές λεπτομέρειες!

Anna said...

Στο fnac της Βαρκελωνης αναφερομουν, εκει σιγουρα θα ειναι αν εχει βγει γιατι ηταν επιτυχια φετος στους κινηματογραφους η ταινια.

Ονοματοδοσια, εγω παλι ειμαι πιο πεζη, μετα το θανατο δεν υπαρχει τιποτα. Γιαυτο τωρα οτι κανουμε!

Κερβερε, ντροπη σου! εγω φταιω ρε που σε ψηφισα στο διαγωνισμο του νικολα, επρεπε να ειχα ψηφισει την Αλεξ, δεν θα ακουγα και τα καντηλια που ακουσα :)

anima rana said...

Εχω νοσταλγήσει στιγμές που έζησα και ΠΟΤΕ δεν θα ξαναζήσω. Εχω νοσταλγήσει στιγμές που έζησα και ΙΣΩΣ ξαναζήσω. Εχω νοσταλγήσει και στιγμές που ΠΟΤΕ δεν έζησα και ΠΟΤΕ δεν θα ζήσω. Κι είναι το ίδιο οδυνηρό όσο και οι πρώτες δύο περιπτώσεις. Besos.

τσέλιγκας said...

Και να σου πω, applestore έχει στην Βαρκελώνη;

Anna said...

anima τα λες πολυ ομορφα. ευτυχως οταν εχεις τις δυο πρωτες περιπτωσεις η τριτη γινεται πιο υποφερτη. ασε που εγω δεν πιστευω στο ποτε αλλα στο ποτε δεν ξερεις ;)

τσελιγκα, το applestore δε μου λεει κατι, ή δεν εχει ή δεν το εχω ανακαλυψει.

Unknown said...

Αγαπητή μπλογκοδέσποινα, για τα του θανάτου κάνεις λάθος.Κάνε μια έρευνα για το έργο του Ian Stevenson.

Όσο για την ταινία, ελπίζω ο δημιουργός της να ασχοληθεί και με τις ζωές άλλων επαγγελματιών. Λίγες εκπορνεύονται σωματικά, πολλοί/ες όμως ψυχολογικά...

Anna said...

Αγαπητε μου tolisbak, αναρωτιεμαι πως στο καλο μπορει οποιοσδηποτε να μου πει ετσι απλα οτι κανω λαθος σε ενα θεμα οπως το μετα τον θανατο και να περιμενει να με πεισει, αφου αυτος που εχει την αντιθετη γνωμη δεν εχει περασει ακομα στην αντιπερα οχθη για να εχει ακραδαντα επιχειρηματα...! :DDDDD

Παντως επειδη ειναι ενδιαφερον θεμα ισως θα επρεπε να ανεβασω ξεχωριστο ποστ να το συζητησουμε με την ανεση μας. Τρεχω τωρα να δω τι λεει αυτος ο κυριος που αναφερεις για να προετοιμαστω, αλλα θα εμεινω στη δικη μου γνωμη μεχρι να το δω με τα ματια μου!! Εχω την εντυπωση οτι εχω πολλες πιθανοτητες να βγω σωστη :Ρ