28.5.06

Besos (k)


Αυτα τα παιδια ειναι τρελοι για δεσιμο! Το πρωτο ισπανικο γκρουπ που ακουσα οταν ηρθα εδω κι απο τοτε αγαπημενοι μου, τους εχω δει και live και δεν παιζονται, βγαζουν τρομερο κεφι στη σκηνη.

Παρτε κι ενα τραγουδακι γιατι ειμαι στις καλες μου σημερα (παροτι Κυριακη)

El canto de loco - Besos


Παμε ολοι μαζι :

Y eso es lo que quiero, besos.
Que todas las mañanas me despierten de esos,
que sea por la tarde y siga habiendo besos.
Y luego por la noche hoy me den más besos pa cenar.

Ελευθερη μεταφραση: Φιλια, πολλα φιλια, κι αλλα φιλια! Πρωι μεσημερι βραδυ, μαθε επιτελους να φιλας κι ασε τις κρεμες και και τα φτιαξιματα τρεις ωρες μπροστα στον καθρεφτη (και το καλυτερο ειναι πως το απευθυνει και σε αντρες, που πολυ metrosexual τελευταια και απο αυτο που μετραει nada... καλα τα λες, ευγε! :Ρ)

** Το video εδω

Besos, muak!

6 comments:

snikolas said...

Super γαμάουα τραγουδάκι! Στο repeat εδώ και αρκετή ώρα. Thanks!

zouri1 said...

Καλο.

maika said...

..μου έφτιαξες τη μέρα!!

muchas gracias!!

m@ri@ said...

πολύ κεφάτο και δροσερό...
ότι πρέπει για καλοκαιράκι

Anonymous said...

Καλησπέρα!!! Πράγματι πολύ κεφάτο και καλοκαιρινό κομμάτι. Εμένα μου άρεσε όμως και ένα άλλο κλιπακι τους για το besos: αυτό εδώ.. φτιαγμένο με 3D computer graphics

Αλλά κι άλλα που είδα, όπως το puede ser κι ας μην καταλαβαίνω τι λέει..

Κατά τα άλλα εδώ στην Μυτιλήνη, χάλια.. ζέστη, μπάνιο, να μην περνάει η ώρα.. χάααλιαα..

Muchos besos και Φιλιά!!

Anna said...

Χαιρομαι που σας αρεσε :)
Υποσχομαι να ανεβασω κι αλλο συντομα.

*** ει, ψιτ, Μυτιληνιε, φτου σου ρε! δε ζηλευουμε! κι εδω τα ιδια και καλυτερα! αμ πως!!