22.5.06

Moody Blue




Moody Blue λεγανε ενα απο τα αγαπημενα μας στεκια στα Συβοτα.

Καθε βραδυ ανελειπως επρεπε να περασουμε απο εκει οπωσδηποτε, κι ας βλεπαμε τις ιδιες φατσες, κι ας ειχαμε μαθει απεξω το προγραμμα του dj που σχεδον επαναλαμβανοταν καθε βραδυ. Καθομασταν με τις ωρες κι απο τα τεραστια παραθυρα του χαζευαμε το λιμανι, τους περαστικους, τα κοτερα, το φεγγαρι οποτε τυχαινε, τον φαρο. Το καλο ηταν οτι απο μεσα μπορουσες να τους χαζευεις ολους κι εκεινοι δεν σε καλοβλεπανε, μεσα ηταν σκοταδι κι εξω φωτιζαν τα φαναρια του πλακωστρωτου λιμανιου. Οταν τα πιναμε κι ειχαμε ορεξη μπορει και να μας εβρισκες στα γονατα να χορευουμε το "πως το τριβουν το πιπερι"... το μαγαζι ηταν "δικο μας", δεν υπηρχαν ντροπες, ολοι μια παρεα. Οταν μας κουραζε η φασαρια κι η ζεστη βγαιναμε στην αυλη του και την αραζαμε στα φοβερα μπαμπου καθισματα μες στην ηρεμια, 2 και 3 τα μεσανυχτα, ενω μεσα οι -λιγοστοι- τουριστες ξεφαντωναν, και περιμεναμε να παει 4, να ανοιξει ο φουρνος για να παμε για ζεστη ζαμπονοτυροπιτα. Τοτε γινοταν οι περισσοτερες εξομολογησεις, απο τις πιο αστειες μεχρι τις πιο σοβαρες, λιγο η καλοκαιρινη νυχτα, λιγο το να βλεπεις και να μυριζεις τη σκοτεινη θαλασσα μπροστα, λιγο οτι ουζα ειχαμε πιει μεχρι τοτε...

Ειμαι πολυ moody blue σημερα.
Προσπαθω να το ριξω στη δουλεια για να ξεχαστω αλλα τελικα ουτε να δουλεψω καταφερνω ουτε να ξεχαστω. Τι να τα κανεις τα μπαμπου καθισματα αν δεν εχεις τις εξομολογησεις; Η ζωη ειναι πολυ ανιαρη και βαρετη οταν δεν εισαι ερωτευμενος (ή οταν δεν ξερεις αν εισαι ή οταν δε μπορεις να εισαι ή οταν διαπιστωνεις πως πλεον δεν εισαι). Εγω παντως σημερα, οπως ελεγε καποτε κι η κολητη, ειμαι ενα τιποτενιο τιποτα.

14 comments:

snikolas said...

Moody blue... αυτά παθαίνει όποιος πηγαίνει στις θάλασσες και μετά πρέπει να επιστρέψει στην δουλειά. Μια από τα ίδια… περίπου. Φάση είναι θα περάσει. Είναι η ξαφνική αλλαγή από άνοιξη σε καλοκαίρι που δημιουργεί μεταπτώσεις στην διάθεση.

Anna said...

Καλε μου beatlus, πες μου οτι εχεις ερθει απο τα μερη μου!! Κι οτι ξερεις και το Moody...αλλα φαινεται εχεις καιρο να ερθεις γιατι εχει καιρο που εκλεισε και ετσι δεν θα ειναι εκει ουτε φετος ουτε του χρονου. Δε πειραζει, σημασια ειπαμε, εχουν οι ανθρωποι και οι εξομολογησεις κι οχι οι μπαμπου καρεκλες. Τα Συβοτα απο την αλλη εκει ειναι κι ελπιζω μεχρι να τα δω να εχει πιασει κι η ευχη σου.

Στη μεγα αμμο εχω περασει απιστευτα βραδυα, αλλα αυτο σε αλλο ποστ, κατι μου λεει οτι την ξερεις καλα ;)

Νικολα, μαλλον αυτο θα ειναι... να δουμε ποσες φασεις θα περασουμε ακομα...

Λακης Φουρουκλας said...

Σε ό,τι αφορά το Μούντι Μπλου δηλώνω, φυσικά αδαής. Αλλά μου θύμισες πολλά, έτσι μάλλον θ' αναγκαστώ να "απαντήσω" με ποστ. Δε με λυπάσαι βρε Άννα νύχτες αγρύπνιας σαν κι αυτές;

Anna said...

κι αλλος που ξενυχταει απο εκει; καλωστον :)
ελπιζω να εχεις την ιδια καλη μουσικη παρεα οπως εγω... θα δω την "απαντηση" και μετα θα σου πω αν εισαι για λυπηση (αν και με κατι διηγηματα σου με εχεις τσακισει κι εσυ αλυπητα!)

Anna said...

beatlus! απο τα μερη μου;;; ελα ρε, αυτο κι αν ηταν εκπληξη. Παντως αν περνας συχνα απο Συβοτα σιγουρα με εχεις πετυχει, ειμαι μονιμη καλοκαιρινη κατοικος :)

Anna said...

o thomas poios allos... said...

Ασε που με τελείωσες με το moody.Ωραιες εποχες ρε γμτ.Αν εχεις και καμια φωτο. βαλε στο post.Για να καταλαβουν.


Δεν εχω καμια ρε Θωμουλη, αν σου βρισκεται καμια στειλε, εφαγα ολο το Γκουγκλη μπας και βρω αλλα τιποτα.

alex said...

το μόνο που μπορώ εγώ να πω είναι πως ο έρωτας είναι μία ουτοπία
και το moody blue παρελθόν...δυστυχώς

Anna said...

Ο ερωτας ουτοπια;; Ελα ρε φιλεναδα! Συντομος ισως, περαστικος μπορει αλλα γενικα ειναι πολυ πολυ υπαρκτος. Αλλιως πως θα σε εκανε blue η ελλειψη του;
Ειδες, παροτι τιποτενιο τιποτα ακομα δεν εγινα κυνικη (γαμωτο)

zavalos said...

sorry για το ασχετο αλλα χρησιμοποιεις opera για browser?

Anna said...

Οχι, Firefox

zavalos said...

τι ρωταει τωρα ο μουρλος, λες απο μεσα σου....

Παιζω davinci code μ'ενα guest σ'ενα tracker. που θα παει, Θα τονε βρω...

mindstripper said...

Εγώ σου εύχομαι να βρεις σύντομα άλλο ένα Moody Blue. Γιατί όταν είσαι ανάμεσα σε παρέα αγαπημένη και ανθρώπους γελαστούς, ακόμα κι ο έρωτας μερικές φορές φαίνεται να έρχεται δεύτερος.
(ΟΚ, είπα φαίνεται και είπα και μερικές φορές... :-P)

Kαλημέρα. :-)

Anonymous said...

Εχω καποιες φωτο αλλα δεν ειναι για ι-νετ.Ειναι σε μπιμπ!!! :)))να ....ξερεις ειναι ολο το χωριο στις φωτο....κι αν τις δουν και τα πάρουν;;;(σιγα μη τις δουν...και δεν εισαι μεσα)θα τις κανω τζιπιτζι και θα στις στειλω στο μειλ...Αλλα προσεχε.....εσένα θα βρίζουμε όλοι μαζί

Anna said...

Καλημερα! :)
mindstripper εχεις πολυ δικιο , τι να κανεις που δεν εχω ουτε την αγαπημενη παρεα που θα ηθελα εδω ωστε τα αλλα να περνανε (εστω και προσωρινα ;-p) σε δευτερη μοιρα. Αλλα το καλοκαιρι πλησιαζει, δεν το βαζουμε κατω... :)

Θωμα στειλε οτι εχεις, υποσχομαι να μη δημοσιευσω τιποτα χωρις την συγκαταθεση των εμφανιζομενων γιατι ποιος με σωζει απο τον e-lawer :P