27.5.06

Να αγιασει το χερι σου!!




Με άφησε νοκ αουτ ο άτιμος. Παραδίνομαι. Ξέρεις τι είναι να σε "ζυμώνουν" έτσι επι 20 λεπτά; Φαίνονται λίγα αλλά στο κρεβάτι του πόνου δεν περνάνε! Γύρισα σπίτι κι είμαι σε κατάσταση νιρβάνα. Βέβαια όλη η πλάτη μου πονάει διαολεμένα λες κι έκανα τρεις ώρες βάρη και αερόμπικ, δεν άφησε μυ για μυ που να μην τον τσαλακώσει και να τον ξανα-ισιώσει. Ντε και καλά να λύσει κι αυτός ότι πιάσιμο έβρισκε, και πάτα από δω, και πάτα από κει, και νά πίεση με τις γροθιές και νά πίεση με τον αγκώνα (αυτό πόνεσε!) ... μόνο με το γόνατο που δεν ανέβηκε να με πατήσει! Άστα βρε καλέ μου κι εσύ, τόσα χρόνια καθιστική ζωή μπροστά στον υπολογιστή να τρέφω το αυχενικό μου τζάμπα πήγε ο κόπος μου;
Καινούρια με έκανε! :D

6 comments:

vasvoe said...

εμάνα με έχουνε πατήσει ΚΑΙ με το γόνατο...

αχ καιρό έχω να πάω όμως... αφορμή ήθελα... μου την 'εδωσες!

Anna said...

Κοριτσια δεν ξερω τι λετε εσεις, εγω πονααααωωωωωω!!!!!!!

:D

(πολυ μου αρεσε το λαϊκο ασμα!)

Nenyaki : ) said...

τόσα χρόνια καθιστική ζωή μπροστά στον υπολογιστή να τρέφω το αυχενικό μου τζάμπα πήγε ο κόπος μου;

H απίστευτη ατάκα!

όσο για το άσμα, επειδή το έχει πάρει το αφτί μου (δεν χάνω εγώ κάτι τέτοια άσματα) πάει κάπως έτσι:

Από το μασάζ στη γιόγκα,
κι απ' τη γιόγκα στο μασάζ,
σου το λέω και σου το 'πα
το στραβό κορμί δεν σιαζ...


και εγώ θέλω ζούπηγμα... σνιφ...

NetKerveros said...

Κλαίνε οι χήρες, κλαίν' κι οι παντρεμένες! Μέσα στη γκρίνια είσαι. Τι θα σε κάνουμε εσένα;

alex said...

xaxaxaxa!!!
καλέ πήγες για ρεκτιφιέ;;;

triantara said...

ψιτ! σου στέλνω μέιλ με την διεύθυνση μου. πέστου του παιδιού να περάσει κι από δω...
;)