22.9.05

Tired


Νυσταζω.

Εχω μερες που δεν κοιμαμαι καλα.
Ο θορυβος της πολης τωρα που ηρθα στο κεντρο με ενοχλει. Ειναι δυνατο να περνανε στις 2 και στις 3 τα ξημερωματα να μαζεψουν σκουπιδια;;
Η ζεστη με ενοχλει - ευτυχως περναει σιγα σιγα, αντε να ερθουν τα πρωτοβροχια και να βαλω το παπλωματακι μου, μμμμ!!
Ο καπνος απο τα τσιγαρα της Gemma με ενοχλει. Δεν εχω καμια προθεση να κανω αντικαπνιστικη εξτρατεια, πραγματικα! Ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει. Κανω φιλοτιμες προσπαθειες να τον συνηθισω και να μη με ενοχλει αλλα ακομα δεν τα εχω καταφερει. Ολο σκεφτομαι πως θα ερθει ο χειμωνας και θα πνιγω ακομα περισσοτερο.
Το οτι ειμαι πολλες ωρες στην οθονη με ενοχλει. Με πονανε τα ματια, δυσκολευομαι να συγκεντρωθω, κι ολο νιωθω κουρασμενη χωρις να εχω κουνηθει ολη μερα απο την καρεκλα.

Πρεπει να βρω το ρυθμο μου. Για να δουμε.

(photo Originally uploaded by T Glow)

5 comments:

alex said...

Τι ώρα θες να περνάει το σκουπιδιάρικο;Πες μου για να πάρω τηλέφωνο τον δήμαρχο να το κανονίσω.

Στείλε το εμαιλ της Gemma να της πω με τρόπο να περιορίσει το κάπνισμα στους δικούς της χώρους.

Θα σου πάρω μια καινούργια σούπερ λούξ οθόνη για τα ματάκια σου.

Sorry αλλά για τον καιρό της Βαρκελώνης δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Ματς!

evee said...

ίσως να το έχουν οι Σεπτέμβρηδες.

Και εγώ έχω πολλή δουλειά. Πως πολεμάω την κούραση? Ακούγεται χαζό μα αποφεύγω να το σκέφτομαι ως βάρος, εστιάζω στο "μετά" και ..τέλος.. με πολύ πολύ humor!

Μόνο έτσι όχι μόνο αποφεύγω τη γκρίνια, μα περνάω και καλά.

Anna said...

Evve, εχεις δικιο, παντα το Φθινοπωρο ειναι δυσκολο παρολο που σαν εποχη μου αρεσει. Ιδιως αυτον τον Σεπτεμβρη ειμαι σε μια διαρκη αναστατωση. "Wake me up when September ends" (Greenday)

Alex, μου αρεσει που παντα εχεις μια λυση για ολα! Παλι καλα που δεν μπορεις να κανεις κατι για τον καιρο.

Κωστής said...

Ώστε δε κοιμάσαι καλά, ε;;;
Στις 2 και 3 είσαι ακόμα ξύπνια;


Τςτςτςτςς....

:-ρρρ

Anna said...

Καλα βρε τερας, να με καψεις πας;; Να σ'ακουσει η φιλεναδα μου να παιρνει πατημα για σχολια. Κι εγω που ειπα θα το γλυτωσω το σχολιο σου μια και εισαι μακρυα... Αλλα ο εθισμος ειναι ατιμο πραγμα!!